luni, 16 februarie 2015

Dragostea si matematica

          Eram in primul an de facultate. Inca inainte de prima sesiune, incepusem sa-mi pregatesc examenele impreuna cu o colega. Mi s-a parut intotdeauna mai usor sa invat cu cineva, decat singura, parca aveam mai mult spor… 
         Invatam, de regula, la mine acasa, dar intr-o zi m-a chemat la ea. Acolo l-am cunoscut pe fratele ei. Sora lui l-a rugat sa ne explice un curs; terminase aceeasi facultate, cu cativa ani mai devreme. Chiar daca nu mai tinea minte tot ce invatase, a luat manualul, a revazut materia si… s-a pus pe explicat. Mi-a placut acest lucru, faptul ca nu a ramas indiferent la rugamintea surorii sale si a venit sa o ajute; in definitiv, putea sa-si petreaca timpul liber in alt fel, mai relaxant, decat sa-si bata capul sa ne explice noua ce nu am inteles. 
          Mai tarziu, cand ne-am imprietenit, am aflat ca, de fapt, eu am fost cauza pentru care a raspuns asa prompt cererii de ajutor; mi-a spus ca m-a placut de cum m-a vazut, inca cu cateva luni in urma. M-a blocat aici: cum asa, doar ne-am intalnit prima data cand am venit sa invat cu sora lui, si asta nu se petrecuse cu mult timp in urma… Da, dar el ma remarcase de mult, inca de la deschiderea anului universitar, cand m-a vazut in sala de festivitati. M-a lasat masca: cum era posibil? In primul rand, ce cauta el acolo si in al doilea rand, cum era posibil sa ma remarce tocmai pe mine, intre atatea sute de studenti? Simplu, mi-a zis: am mers cu sora mea la deschidere (!!) si te-am vazut cand te-a chemat decanul sa-ti inmaneze carnetul de student. Am ramas (din nou!) cu gura cascata: cati ar face acest gest (sa-si conduca sora la facultate in prima zi) si cum de-si amintea de mine totusi; trecusera cateva luni de atunci! Da, e drept, dar mi-a remarcat timiditatea si faptul ca “nu eram cu nasul pe sus” (chiar asa s-a exprimat). Dar de ce as fi fost astfel? Mi-a zambit: ei, in definitiv, doar primii zece studenti de pe lista de admisi si-au primit carnetul de la decan, restul si le-au luat de la secretariat. Da, e adevarat, dar la cat de timida eram pe vremea aceea, imi amintesc ca, atunci cand decanul ne-a anuntat acest lucru, mi-as fi dorit sa fi intrat a 11-a, doar ca sa nu fiu nevoita sa ies in fata atator oameni. A zambit si mi-a spus ca se citea asta pe chipul meu, in gesturi, in timiditatea mai mult decat evidenta! 
          Nu ma asteptam la asa ceva, dar am inteles de aici ca, intr-adevar, ii lasasem o impresie foarte puternica, odata ce-si amintea de mine dupa ce ma vazuse o singura data, cu cateva luni in urma. Si, ca sa puna capac uluirii mele, mi-a spus si cu ce eram imbracata in acea zi! 
          Cred ca e inutil sa mai adaug ca “am mancat matematica pe paine” la examenul acela… 




La final, țin să precizez că cei care doresc să ne încânte (pe mine și pe cititorii blogului) povestindu-ne cum și-au cunoscut jumătatea, o pot face scriindu-mi pe mail: claraiubire@gmail.com. E minunat să împărtășești experiențele sublime, nu-i așa?




Sursa foto:  internet  

Un comentariu:

  1. Soțul meu de șase ani m-a părăsit pentru o altă fată, pentru că îl acuz că a văzut o altă fată și de atunci încerc să-l recuperez, dar el refuză să se întoarcă la mine, nu răspundea la apelul meu sau la e-mail și chiar neprietenindu-mă pe face-book și, de asemenea, urmărindu-mă pe IG și mi-a spus că a terminat cu mine și cu cei doi copii ai mei, m-am confuzat foarte mult, căutam ajutor pe internet și am văzut o mărturie despre modul în care o vrăjitoare ajută-i să-și recapete fostul, așa că am decis să încerc, dar am fost și mai confuz din cauza multor mărturii pe care le-am văzut, dar mintea mea mi-a spus să merg cu DR SAGURU pentru că am făcut multe cercetări despre el și am găsit nimic rău despre el, așa l-am contactat și i-am explicat problemele mele și el a făcut o vraja de dragoste pentru mine și îmi garantează 7 zile că fostul meu se va întoarce la mine și spre marea mea surpriză a treia zi o mare miracolul a căzut peste mine și fostul meu s-a întors la mine în a treia zi și mi-a cerut iertare DR SAGURU tu sunt doar cei mai buni, voi continua să-i public numele pentru că este Mântuitorul meu, acum suntem o mare familie fericită și unită, dacă ai nevoie de ajutorul lui, poți să-l trimiți prin e-mail Nu pierde speranța prea curând contactează-l Dacă ai nevoie de ajutorul lui puteți să-l trimiteți prin e-mail @ drsagurusolutions@gmail.com pentru o comunicare ușoară și rapidă, de asemenea, îl puteți suna sau adăuga în aplicația whats-app cu acest număr +12098373537

    RăspundețiȘtergere