miercuri, 13 mai 2015

Rogvaiv (Angelina Nădejde)

Te-aş picta în culori iubito; 
Cred că sufletul 
Ţi l-aş colora în roşu 
Pentru că eşti focul iubirii 
Ce mă mistuie… 
În oranj aş picta fericirea 
Pe care o împarţi tuturor 
Celor ce te cunosc. 
Iar bunătatea - în galben; 
Răbdării tale cu mine 
I-aş pune - verde; 

Verdele crud al primăverii 
În care ne-am cunoscut. 
Iar albastru – liniştii 
Cu care mă acoperi 
În fiecare seară
Ca pe un copil, 
Inainte de culcare. 
Tristeţii pe care o văd 
Uneori, 
În ochii tăi – indigo. 
Aş pune numai puţin 
Pentru că nu iubesc 
Această culoare. 
Iar violetul l-aş lăsa 
Stării de mister 
Dintre noi. 
Voi adăuga la final 
O ploaie de săruturi 
Şi astfel eu voi avea 
Numai pentru mine, 
Un curcubeu. 
Şi voi numi acest tablou 
Iubita mea -ROGVAIV.


https://youtu.be/K2d79yjwm0w  

Un comentariu: